Nå fler kunder med rätt strategi Som företagare vet du vikten av att nå nya kunder. Här listar vi några metoder för att få nya leads och få fler potentiella kunder att upptäcka ditt varumärke.1. Skapa en hemsida En hemsida är företagets plattform för att visa...
Blogg
Vad är A/B-testning (kallas också Split-test)
av Ulrika Stjernfelt | Blogg | 0 kommentarer
Det här är A/B testing A/B testing är en metod för att jämföra två eller flera versioner av exempelvis en webbsida, nyhetsbrev, annons eller app mot varandra samtidigt för att avgöra vilken version som ger bäst resultat och maximal effekt. Genom att jämföra olika...
Vad betyder användargenererat innehåll?
av Ulrika Stjernfelt | Digital marknadsföring, Sociala medier, Strategi | 0 kommentarer
Användargenererat innehåll, kallas även användarskapat innehåll. Användarskapat innehåll, även kallat användargenererat innehåll, är digitalt innehåll, som har skapats av konsumenter. Det kan vara exempelvis bilder, videos, bloggar, inlägg på Facebook, Instagram eller...
Nyhetsbrev för företag
av Ulrika Stjernfelt | Blogg, Nyhetsbrev | 0 kommentarer
Vad är ett nyhetsbrev? Ett nyhetsbrev är ett e-postmeddelande som du skickar till dina prenumeranter regelbundet, för att ge dem värdefull och relevant information om ert företag. Nyhetsbrev ger dig tillgång till kundernas inkorg och ett tillfälle att dela nyheter om...
3 contentidéer alla varumärken kan använda
av Ulrika Stjernfelt | Digital marknadsföring, Nyheter, Strategi | 0 kommentarer
3 contentidéer alla företag kan använda Vilket innehåll du ska posta är precis som allt annat i sociala medier ”det beror på”. Men det finns några innehållsideer som fungerar oavsett bransch. Här följer några tips på innehållsideer för social amedier, som passar bra...
8 viktiga delar i sociala medie-strategin
av KalamandAdmin | Sociala medier, Strategi | 0 kommentarer
Sociala medier ändras och utvecklas ständigt, och om ett år, kanske ett halvår kommer förmodligen din nuvarande sociala medie-strategi inte längre vara aktuell. En sociala medie strategi bör därför uppdateras regelbundet. Viktiga nyckelkomponenter som en strategi bör...
Well, hey there!
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Get Social!
Categories
Let’s work together!
Include a snappy headline and a brief but evocative copy that will encourage your visitors to click that CTA right away!
Display any content!
With Milly child theme, you can create an unlimited number of popup overlays and display any Divi Builder section inside!
Use a Code module to embed an external form, or add a standard Contact Form: